ERZİNCAN ÖLÇME DEĞERLENDİRME MERKEZİ

Öğrenci Başarısı İzleme Araştırması (ÖBİA) Okul Yöneticileri Bilgilendirme Toplantısı

“2023 Eğitim Vizyonu Belgesi” çerçevesinde planlanan ÖBİA (Öğrenci Başarısı İzleme Araştırması) uygulamasına ait kurum yöneticileri bilgilendirmesi 19 Mart 2019 tarihinde İlimiz Halk Eğitim Merkezi toplantı salonunda gerçekleştirildi.
Öğrenci Başarısı İzleme Araştırması (ÖBİA) Okul Yöneticileri Bilgilendirme Toplantısı

Nisan Ayında 4. ve 7.sınıf seviyesinde sistemin ve alınan kararların işleyişini, öğrencilerin akademik çıktıları üzerinden görmek amacıyla herhangi bir notlandırma olmaksızın “Öğrenci Başarı İzleme Araştırması” yapılacaktır.

Uygulamanın gerçekleştirileceği okul yöneticileri ve İl Milli Eğitim Müdürü Aziz GÜN’ün katılımı ile gerçekleştirilen toplantıda Ölçme Değerlendirme Merkezi yetkilileri tarafından tüm Türkiye ile aynı anda gerçekleştirilecek uygulama hakkında bilgi verildi.

Toplantının açılış konuşmasını yapan Milli eğitim Müdürü’müz Aziz GÜN 2019 yılında pilot uygulaması gerçekleştirilecek uygulamaya ilimizden bakanlığımız tarafından belirlenen 40 okul ve 2793 öğrenci katılacak. Süreç odaklı modern bir değerlendirme yaklaşımı ile gerçekleştirilecek olan uygulama ile eğitime dair tüm paydaşlara eğitim süreçleri ile ilgili önemli geri bildirimler verileceğini ifade etti.

Milli Eğitim Müdürü Aziz GÜN’ün konuşmasının ardından söz alan İl Milli eğitim Müdürlüğü Ölçme Değerlendirme Merkezi İl Sorumlusu Burak ÖZGÜL tarafından Öğrenci Başarısı İzleme Araştırması uygulamasının detayları ile bilgi verildi.

 

 Öğrenci Başarısı İzleme Araştırması  ile ilgili detaylı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.

 

 

 

20-03-201920-03-201920-03-201920-03-201920-03-201920-03-201920-03-201920-03-201920-03-201920-03-201920-03-201920-03-2019

Kurutilek Mahallesi No1 Merkez/Erzincan - Burak ÖZGÜL(Kurum Müdürü) 05053103871 Orhan ÖZTÜRK(Müdür Yardımcısı) 05377791877

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.